Hírlevel
Kövessen minket a Facebook-on!
hírek
2016.12.05.
 A Peugeot-nak komoly múltja van Le Mans-ban, de már öt éve kivonultak a hosszú távú versenyzésből. Ám a cég láthatóan túljutott a válságon, ismét nyereséges, és úgy hallani, a World Endurance Championship...

2016.11.22.
 Egészen 1998-ig tűnt, a Peugeot nem veszi komolyan a kisautózást, hiszen a 205-ösnek 1991 óta nem volt utóda. Volt nekik nagyon kicsi, nagyon aszkéta 106-osuk és kompakt 306-osuk, de klasszikus értelemben...

2016.10.11.
 A Nemzetgazdasági Minisztérium által kiírt pályázat keretében elérhető állami támogatást a Peugeot akár további 1,5 millió Ft kedvezménnyel egészíti ki, amellyel az egyik legkedvezőbb áru, teljes...


Friss hírek

 A Peugeot-nak komoly múltja van Le Mans-ban, de már öt éve kivonultak a hosszú távú versenyzésből. Ám a cég láthatóan túljutott a válságon, ismét nyereséges, és úgy hallani, a World Endurance Championship szervezői igyekeznek meggyőzni a franciákat, hogy térjenek vissza a versenypályára. Nagy kérdés persze, hogy kész-e a cég befektetni azt az összeget, ami egy új autó fejlesztéséhez és eredményes versenyeztetéséhez kell.



 Egészen 1998-ig tűnt, a Peugeot nem veszi komolyan a kisautózást, hiszen a 205-ösnek 1991 óta nem volt utóda. Volt nekik nagyon kicsi, nagyon aszkéta 106-osuk és kompakt 306-osuk, de klasszikus értelemben vett kisautójuk nem. 1998-ban azonban elérkezettnek látták a pillanatot, hogy jelentkezzenek egy tisztességes kisautóval, ami a 206-os lett. Nagyon aranyos, érdekesen fura, de jó fazonú mini.


 A Nemzetgazdasági Minisztérium által kiírt pályázat keretében elérhető állami támogatást a Peugeot akár további 1,5 millió Ft kedvezménnyel egészíti ki, amellyel az egyik legkedvezőbb áru, teljes értékű elektromos autóját kínálja a magyar piacon.


 A Peugeot-nak idén sikerült városi terepjárókra tematizálnia párizsi standját. Az Isuzunál nem volt olyan erős magas has-fölény, mint amit ők összehoztak a 3008-asokkal és 5008-asokkal teleszórt placcon. Hogy teljes legyen a kép, ott volt még az új Dakar-autójuk, a 3008 DKR is.


 Már az első pillanattól megkérdőjelezhető döntés volt a Peugeot egyterű bemutatása, és úgy tűnik, a PSA csoportnál is rájöttek a hibára. Így egyetlen generációnyi 5008-as egyterű után változtattak a koncepción. A régi és az új 5008-as között egyetlen közös vonás van: mindkettőből készül hétüléses változat.