Hírlevel
Kövessen minket a Facebook-on!
hírek
2016.01.19.
 Az angliai Performance Car Show-n kiáltották ki az örökranglista első helyére a ’80-as évek meghatározó méregzsákját. Ezzel megelőzte többek között az örök rivális Volkswagen Golf I GTI-t is.

2015.11.02.
A Peugeot-Citroën pénzügyi igazgatójától származik az információ, ami igen meglepően hangzik, hisz eddig minden gyártó azon volt, hogy az autók valódi fogyasztási adatait elkendőzze. Ám úgy tűnik, a franciák...

2015.10.08.
Az Economic Times híre szerint a Peugeot-Citroën és a Tata tárgyalásai kezdenek komolyra fordulni. Már nem csak a Peugeot indiai gyártási terveiről beszélnek a felek, de szélesebb körű együttműködésről...


Friss hírek

 Az angliai Performance Car Show-n kiáltották ki az örökranglista első helyére a ’80-as évek meghatározó méregzsákját. Ezzel megelőzte többek között az örök rivális Volkswagen Golf I GTI-t is.



A Peugeot-Citroën pénzügyi igazgatójától származik az információ, ami igen meglepően hangzik, hisz eddig minden gyártó azon volt, hogy az autók valódi fogyasztási adatait elkendőzze. Ám úgy tűnik, a franciák a Volkswagen dízel-botrányából igyekeznek minden eszközzel előnyt kovácsolni – ennek része lehet a fogyasztási adatok közzététele is.


Az Economic Times híre szerint a Peugeot-Citroën és a Tata tárgyalásai kezdenek komolyra fordulni. Már nem csak a Peugeot indiai gyártási terveiről beszélnek a felek, de szélesebb körű együttműködésről is szó esett.


A kompakt méretekkel rendelkező Fractal keménytetős kabrió tanulmányautó tömege csupán egy tonna, amit a két darab, egyenként 102 lóerős elektromotor kellő dinamikával mozgat.A szeptember 19-én kezdődő Frankfurti Autószalon látogatóinak érdemes lesz elsétálni a Peugeot standjához, ugyanis az aktuális modellpaletta felvonultatása mellett két igazán különleges modellt is meg lehet majd csodálni.


A Peugeot eddig az RCZ versenyváltozatával szervezett márkakupát, ám jövőre leváltják a kétüléses kupét, méghozzá az aktuális 308-as eddigi legdurvább kivitelével. A GTI változaton alapuló modellbe ugyanaz az 1,6 literes turbós benzinmotor kerül, amit az utcai sportmodellben is használnak, de a teljesítményét – a számot stílusosan megválasztva – 308 lóerőre emelték.