Hírlevel
Kövessen minket a Facebook-on!
hírek
2017.03.07.
 Március 6-án, Genfben egy 58 európai szakújságíróból álló zsűri a Peugeot 3008-at választotta a 2017-es Év Autójának.   A grémium a modell stílusát, belső dizájnját és szolgáltatásait jutalmazta...

2017.02.13.
    Épp csak bejelentette visszatérését az indiai piacra, máris megszerezte az ország autógyártásának ikonját a Peugeot. A franciáké az Ambassador.  

2017.01.16.
 A 2017-es Dakar Paraguayon, Bolívián és Argentínán áthaladó csaknem 9000 km-ének megtétele után a három új PEUGEOT 3008DKR, illetve a három versenyző páros, Peterhansel/Cottret, Loeb/Elena és Despres/Castera...


Friss hírek

 Március 6-án, Genfben egy 58 európai szakújságíróból álló zsűri a Peugeot 3008-at választotta a 2017-es Év Autójának.

 

A grémium a modell stílusát, belső dizájnját és szolgáltatásait jutalmazta a nagy presztízsű díjjal, amely az új Peugeot 3008 által eddig begyűjtött mintegy húsz elismerésre teszi fel a koronát.

 

Az Év Autója díj történetében SUV-ra először, Peugeot modellre viszont immár ötödik alkalommal esett a megtisztelő választás.



 

 

Épp csak bejelentette visszatérését az indiai piacra, máris megszerezte az ország autógyártásának ikonját a Peugeot. A franciáké az Ambassador.

 


 A 2017-es Dakar Paraguayon, Bolívián és Argentínán áthaladó csaknem 9000 km-ének megtétele után a három új PEUGEOT 3008DKR, illetve a három versenyző páros, Peterhansel/Cottret, Loeb/Elena és Despres/Castera az első három helyen (ebben a sorrendben) futott be a Buenos Airesben felállított célba. A történelmi hármas győzelem mintegy megkoronázta a PEUGEOT eddigi öt Dakar-győzelmét. Kívánni se lehetne jobb eseményt az új Peugeot 3008 SUV bevezetéséhez!


 A Peugeot-nak komoly múltja van Le Mans-ban, de már öt éve kivonultak a hosszú távú versenyzésből. Ám a cég láthatóan túljutott a válságon, ismét nyereséges, és úgy hallani, a World Endurance Championship szervezői igyekeznek meggyőzni a franciákat, hogy térjenek vissza a versenypályára. Nagy kérdés persze, hogy kész-e a cég befektetni azt az összeget, ami egy új autó fejlesztéséhez és eredményes versenyeztetéséhez kell.


 Egészen 1998-ig tűnt, a Peugeot nem veszi komolyan a kisautózást, hiszen a 205-ösnek 1991 óta nem volt utóda. Volt nekik nagyon kicsi, nagyon aszkéta 106-osuk és kompakt 306-osuk, de klasszikus értelemben vett kisautójuk nem. 1998-ban azonban elérkezettnek látták a pillanatot, hogy jelentkezzenek egy tisztességes kisautóval, ami a 206-os lett. Nagyon aranyos, érdekesen fura, de jó fazonú mini.