Hírlevel
Kövessen minket a Facebook-on!
hírek
2017.10.11.
 A Peugeot tavaly májusban készítette el a virtuális L500 R HYbrid Vision Gran Turismo versenyautót, amelyet most továbbfejlesztett. Hamarosan a boltokba kerül a legendás versenyzős játék új része...

2017.09.29.
 Az utóbbi években egyre több gyártó fedezi fel a közepes pickup-piacot, így vagy úgy. A VW maga fejlesztette ki az Amarokot, a Fiat viszont Mitsubishi L200-asokat kezdett árusítani saját jelvénye...

2017.07.03.
 A legendás Dakar-ralin aratott 2016-os, illetve 2017-es győzelem után a Peugeot Sport hamarosan leleplezi a januári dél-amerikai győztes Peugeot 3008DKR utódját. Az új autó annak az új 3008 SUV szériamodellnek...

2008

 

 

 

 

 

 

 

Örömteli vezetés, elegáns formaterv, megalkuvás nélküli minőség – ez a márka kötelezettségvállalása ügyfeleivel szemben, és ennek köszönhető az a leírhatatlan érzés is, amelyet minden PEUGEOT jármű kivált tulajdonosában.


A kompakt Crossoverek között különleges helyet elfoglaló új PEUGEOT 2008 szabadidő-autóban is ezen értékek öltenek testet. Erőt sugárzó, egyszerre robusztus és kifinomult formaterve ellenállhatatlan vonzerőt kölcsönöz a modellnek.

 

 

 

Az új PEUGEOT 2008 szabadidő-autó kalandokra csábít. Bármilyen útról legyen is szó, minden erejét bevetve száll szembe az elemekkel.


A PEUGEOT i-Cockpit® vezetőhely, a magasszintű technológia, illetve a jármű kiváló menettulajdonságai egyedülálló élménnyé varázsolják a vezetést. Ösztönös, fürge, biztonságos... Vigyázat, az új PEUGEOT 2008 függőséget okoz!

 

Alacsony, mindössze 1045 kg-os tömegének, valamint a Grip Control üzemmódoknak köszönhetően a modell kitűnő dinamikai tulajdonságokkal rendelkezik.
Az új PEUGEOT 2008 olyan hatékony technológiákat kínál a motorok terén, mint például az Euro 6 környezetvédelmi előírásoknak megfelelő ötféle 1,6 literes BlueHDi dízelmotor.
Az Euro 6-os környezetvédelmi normának megfelelő háromhengeres Pure Tech benzinmotorok nemcsak takarékosak, hanem nagy teljesítményűek is. A kínálatban szereplő összes benzinmotor vegyes fogyasztása kevesebb, mint 5,2 l/100 km (EK irányelvnek megfelelően).

 

 

Az új PEUGEOT 2008 1,2 literes 110 lóerős PureTech S&S változatát 6 fokozatú automata váltóval látták el, mely csökkenti a fogyasztást és fokozza a vezetés élményét.
Ez a váltó Quickshift technológiával rendelkezik, melynek előnye:

  • a gyors és észrevétlen fokozatváltás
  • szükség esetén több fokozatnyi ugrás.

 


 

 

 

A PEUGEOT 2008 kompakt szabadidő-autó első ránézésre innovatív modell: minden eleme erőt sugároz.


A formatervben markánsan, robusztus erővel jelennek meg a szegmens jellegzetes formajegyei. A kiszélesített sárvédőki, a függőleges tagolású hűtőrács és a látványos védőelemeki erőt és biztonságot sugároznak, míg a tető hullámvonala, a tetősínek, az ajtók alsó kidomborodó díszszegélye és a hátsó légterelő a design kifinomultságát fokozzák

 

A 2008 dinamizmusához az egyedi, elegáns lámpatestek is hozzájárulnak. Elöl vadmacska-tekintetű fényszórók símulnak a karosszériába, modern, króm-fekette maszkkal fokozva a hatást. A PEUGEOT márka jellegzetes stíluselemei, a három karmot formázó, meleg fényt árasztó hátsó lámpák intenzív 3D hatást keltenek. A hátsó lámpák körülfogják a csomagtérajtót, amely tágas, praktikusan kialakított csomagteret rejt.

 

 

 

 

A markáns, erőt sugárzó karosszéria vonalait még jobban kihangsúlyozzák az új árnyalatok, köztük a 308 GTi-től kölcsönzött piros Ultimate fényezés.


A karosszéria egyes elemei – ablakkeretek, tetőrudak, alsó díszcsík, hátsó légterelő – az autó exkluzivitását hangsúlyozzák, megemelt hasmagassága látványos kontrasztot alkot a felső résszel.

 

 

 

 

A szegmensben egyedülálló utastér minőséget sugárzó exkluzív kivitele, pontos illesztései, modern és hangulatos belső világítása, kellemes tapintású anyagai azonnal meghódítják az embert.

A PEUGEOT i-Cockpit® a vezető kényelméről gondoskodik, a hatalmas üvegfelületek pedig az utasteret elárasztó fényről. A műszeregység kék LED-csíkkal szegélyezetti, a tető pedig – választástól függően – lehet panorámatető világító szegéllyeli, vagy készülhet lézergravírozott, háttérvilágítással ellátott tetőkárpittal.

 

 

Az autó külső stílusának dinamikája, modernitása tovbb folytatódik a belső térben. A műszerfal légies vonalai, az eredeti formájú légbefúvók és az ajtókilincsek alumínium hatású keretei a legkisebb részletekbe menő gondos tervezést tükrözik vissza.

 

 

A hátsó lámpák körülfogják a csomagtérajtót, amely tágas, praktikusan kialakított csomagteret rejt i. Térfogata egyetlen kézmozdulattal 410-ről akár 1400 literre növelhető az osztottan dönthető hátsó üléspad lehajtásával. Az üléslapot a háttámla tetején található gomb megnyomásával hajthatjuk le, ami az üléslapot is beljebb húzza.

 

A minden részletében praktikusan kialakított csomagtartóban a könnyen elmozduló tárgyak leszorítására szolgálnak az oldalsó és a padlón elhelyezett rögzítő gyűrűk, ezen kívül egy-egy tároló rekeszt találunk kétoldalt, az egyikhez rögzítő heveder, a másikhoz csomagtérháló is tartozik. A csomagtérszőnyeg alatt egy plusz 22 literes i rakodó teret találunk.

 

 

 

 

A sokoldalú és rugalmas Grip Control i az adott útfelület tapadásához mérten továbbítja a nyomatékot, és optimalizálja az első kerekek meghajtását. A Grip Control a 100 lóerősnél erősebb motorral felszerelt változatokhoz rendelhető, manuális vagy automata váltóval, 16’’ vagy 17’’ keréktárcsák esetén.

 

A Grip Control® 5 féle üzemmódot kínál:

 

  • Standard üzemmód: normál, szokásos menetkörülmények esetén használatos, mikor kicsi a csúszás veszélye.
  • Hó üzemmód: A rendszer az első kerekek meghajtását a csúszós útfelület tapadási viszonyaihoz igazítja.50 km/h-t elérve automatikusan Standard módba kapcsol.
  • Terep üzemmód: Mindenféle csúszós útfelületen használatos. A rendszer a tapadó kerekekhez közvetíti a maximális nyomatékot, így nagyban csökkenti az elakadás veszélyét. Az önzáró differenciálműhöz hasonló működési mód. 80 km/h-t elérve a rendszer Standard üzemmódba kapcsol.
  • Homok üzemmód:A hajtott kerekek egyidejű csúszását érzékelve biztosítja az autó haladását laza talajon, és csökkenti az elakadás kockázatát.Ez a mód 120 km/h menetsebességig működik, majd Standard módba vált.
  • Kikapcsolt ESP üzemmód:A vezető 50 km/h sebességig teljesen kiiktathatja az ESP-t, illetve a Grip Controlt, ezáltal ismét önállóan uralhatja a meghajtást.

A PEUGEOT 2008 SUV által kínált háromhengeres PureTech benzinmotor kompakt, környezetbarát és nagy teljesítményű. A teljesítményt és a vezetés örömét egyszerre szem előtt tartó innovatív technológia akár 25%-os csökkenést is eredményezhet a CO2-kibocsátás és fogyasztás terén.


Az új EAT6 automatikus sebességváltóval felszerelt 1,2 literes 110 lóerős PureTech S&S turbómotoros változat kilóméterenkénti CO2-kibocsátása csupán 110 g (az EK irányelvnek megfelelően), melynek köszönhetően az automata benzines modellek egyik legjobbjának számít.


Az 1.6 literes BlueHDi dízelmotor a világon egyedülálló módon ötvözi a Selective Catalytic Reduction (SCR) technikát és az adalékolt részecskeszűrőt (FAP). Ezt a motort páratlan vezetési komfort és rendkívül alacsony fogyasztási adatok jellemzik 75, 100 és 120 lóerős motoroknál egyaránt. A BlueHDi motorizációkat magas szintű teljesítmény, mértéktartó fogyasztás és visszaszorított károsanyag-kibocsátás jellemzi.

 

 

 

A MirrorScreen funkció segítségével az autóban utazók a jármű 7’’ érintőképernyőjén jeleníthetik meg a

 

MirrorLink®i,illetve Apple CarPlayTMi kompatibilis okostelefonjuk** kijelzőjét, így használhatják annak

 

alkalmazásait. A jól láthatóság és a vezetés biztonsága érdekében a kompatibilis alkalmazások speciális, a

 

vezetéshez alkalmazkodó felhasználói felületen keresztül jelennek meg.

 

Az Active City Brakei (automatikus fékezés várható ütközés esetén kis menetsebességen) a városi közlekedésben kis sebességnél bekövetkező koccanásokat segít elkerülni, illetve az ütközés erejét csökkenti olyan esetekben, amikor a vezető nem reagál (30 km/h sebeség alatt).


A szélvédő felső részén található, rövid hatótávolságú lézeres detektor (LIDAR technológia) érzékeli az előttünk álló, vagy velünk egy irányban lassan haladó járművet (ugyanabban a sávban).

 

A sebességet csökkentve (az automatikus fékezés sebessége elérheti a 10 m/s-t) teljesen elkerülhetővé teszi az ütközést, vagy csökkenti annak súlyosságát. 15 km/h sebesség alatt a rendszer akár állóra is fékezheti az autót, elkerülve ezáltal az előtte haladó járművel való koccanást.

 

 

 

A PEUGEOT 2008 alapfelszereltségének része az ESP (menetstabilizátor), mely magában foglalja a következőket: ASR (kipörgésgátló rendszer), CDS (dinamikus stabilitáskontroll), AFU (vészfékrásegítés), ABS (blokkolásgátló) és REF (elektromos fékerő elosztás).

 

 

Ütközés esetén 6 alapfelszereltséghez tartozó légzsák gondoskodik az utasok védelméről: 2 első, 2 első oldallégzsák és 2 első-hátsó függönylégzsák.

 

 

 

* Minden 2017.02.06. után megrendelt, minden magánügyfél számára új autóként értékesített Peugeot 2008 személygépkocsi vásárlása esetén a 2 év szerződéses gyári jótállás mellé most +3 év kiterjesztett Optiway Optimum szerződéses jótállást adunk ajándékba. Az Optiway Optimum szerződés keretében nyújtott jótállás a 2 éves szerződéses gyári jótálláson túl érvényes, a gyári szerződéses jótállással megegyező szolgáltatásokat tartalmaz, és az autó első tulajdonosának történő átadásától számított 5 évig vagy 100 000 km-ig (amelyiket előbb eléri az autó) érvényes. Az akció visszavonásig érvényes.


**A gyári szerződéses jótállás és az Optiway Optimum szerződés keretében nyújtott jótállás szolgáltatásai kizárólag abban az esetben vehetők igénybe, ha az adásvételi szerződésben, a Szerviz- és Garanciafüzetben és a Szolgáltatási Szerződésben foglalt feltételek és körülmények egyidejűleg teljesülnek.


***Jelen ajánlat a 2017. április 1-től június 30-ig megkötött adásvételi szerződésekre érvényes új Peugeot 2008 vásárlása esetén, amennyiben az új Peugeot 2008 vásárlása használtautó-beszámítással történik. A hirdetésben szereplő bruttó 3 590 000 Ft indulóár a Peugeot 2008 Access 1.2 PureTech 82 LE motorral felszerelt változatára vonatkozik. A kedvezményes indulóár teszt- és használt Peugeot 2008 vásárlására nem vonatkozik. A jelen ajánlat más akcióval vagy kedvezménnyel nem vonható össze. A kép illusztráció. A tájékoztatás nem teljes körű és nem minősül szerződéses ajánlatnak, továbbá a P Automobil Import Kft. fenntartja a kondíciók változtatásának, valamint az akció visszavonásának jogát. Az akció részleteiről érdeklődjön a Peugeot-márkakereskedésekben.